- Wycieki płynu chłodniczego: płyn chłodniczy może przedostać się do układu wydechowego w przypadku nieszczelności w chłodnicy EGR. Płyn chłodniczy powoduje osady w spalinach, co może znacznie przyspieszyć zapychanie filtra DPF.
- Nieprawidłowe działanie układu EGR: Jeśli chłodnica EGR nie działa prawidłowo, na przykład z powodu uszkodzenia lub brudu, może wystąpić zakłócenie przepływu recyrkulowanych spalin. Z tego powodu paliwo może nie być spalane dokładnie, co prowadzi do większej ilości cząstek stałych w spalinach, co powoduje szybsze zapchanie filtra DPF.
- Wyższa temperatura spalin: Gdy chłodnica EGR nie jest w stanie skutecznie obniżyć temperatury spalin, układ DPF może być narażony na przegrzewanie. Może to utrudnić regenerację filtra i ostatecznie doprowadzić do jego zapchania.
Skontaktuj się z profesjonalistami z firmy www.ecoserwisdpf.pl Polska południowa telefon 570199222